Trendyol 1. Lig ekiplerinden Antalyaspor, teknik direktör Bülent Korkmaz ile 1 yıllık sözleşme imzaladı. Kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde düzenlenen imza töreninde konuşan kulüp başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın daha önce de Antalyaspor'da görev yaptığını hatırlatarak, "Hocamıza güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız." dedi.
Bülent Korkmaz: "Amacımız Süper Lig'e çıkmak"
Teknik direktör Bülent Korkmaz, geçmişte yapılan bazı hatalar nedeniyle Antalyaspor'un küme düştüğünü ifade ederek, "Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız." şeklinde konuştu. Korkmaz, zor bir süreç olduğunu belirterek, "Herkesin sabırlı olmasını istiyorum. Biz çok çalışacağız. Herkes sabırlı olursa bunun karşılığını alacağımıza inanıyorum." dedi.
Uyum ve hedef birliği vurgusu
Korkmaz, futbolcu, teknik heyet, taraftar ve yöneticilerle uyumlu bir biçimde oldukları zaman hedefe ulaşacaklarına inandığını belirtti. Tesisleri ve camiayı gördükten sonra Antalyaspor'un yerinin Süper Lig olduğunu tekrar gördüğünü ifade eden Korkmaz, "Antalya ve Antalyaspor'u çok seviyorum. Antalyaspor'dan daha önce de teklif olmuştu ama anlaşamamıştık. Benim için özel bir kulüp. Buradan birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırmıştık." sözlerine yer verdi.



