Süper Lig'den 1. Lig'e düşen Antalyaspor, teknik direktörlük görevine Bülent Korkmaz'ı getirdi. Korkmaz, kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde düzenlenen imza töreninde 1 yıllık sözleşmeye imza attı. Törene Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün de katıldı.
Başkan Ergün: "Ona güveniyoruz"
Kulüp başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın daha önce de Antalyaspor'da görev yaptığını belirterek, "Antalyaspor'un layık olduğu Süper Lig'e dönmesi için Korkmaz ile anlaştık. Ona güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız" dedi.
Korkmaz: "Amacımız Süper Lig'e çıkmak"
Teknik direktör Bülent Korkmaz, geçmişte yapılan bazı hataların sonucu Antalyaspor'un küme düştüğüne dikkat çekti. Korkmaz, "Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Gönül isterdi ki Süper Lig'de teknik direktör olarak buraya gelmek. Geçmişte yapılan hataların sonucu Antalyaspor ligden düştü. Zor bir süreç. Her başarıda o zor süreçler oluyor. Herkesin sabırlı olmasını istiyorum. Biz çok çalışacağız. Herkes sabırlı olursa bunun karşılığını alacağımıza inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Korkmaz: "Antalyaspor'un yeri Süper Lig"
Tesisleri ve ortamı gördükten sonra Antalyaspor'un yerinin Süper Lig olduğunu söyleyen Korkmaz, "İlk geldiğimde de küme düşer dediğimiz takım son maçta Avrupa Kupası'nı kaçırmıştı. Birçok genç oyuncuyu A takıma kazandırdım. Bahadır, Doğukan, Mukairu, Bünyamin, Cenk gibi oyuncular vardı. Gençlere önem veren bir teknik direktörüm. Genç yetenekli oyuncuları kadroda oynatmak istiyoruz. Rekabet ortamını oluşturmak istiyorum. Antalya'yı ve Antalyaspor'u seviyorum. Daha önce de teklif olmuştu ama anlaşamamıştık. Benim için özel bir kulüp. Burada birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırdık. Her yönden 1. Lig'de olması üzücü" diye konuştu.
İmza töreni
Konuşmaların ardından Bülent Korkmaz, 6,5 yıl sonra tekrar kendisini 1 yıllığına Antalyaspor'a bağlayan imzayı attı.



