Başkan Yıldırım'dan kampa ziyaret
Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları tüm hızıyla sürerken, Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri, takımın Topuk Yaylası kampını ziyaret etti. Ziyarette Yıldırım, teknik direktör İsmail Kartal ve futbolcularla bir araya gelerek taraftarın beklentilerini aktardı.
Taraftar akını ve antrenman
Topuk Yaylası'ndaki kamp kapsamında dün akşam gerçekleştirilen antrenman, taraftara açık olarak yapıldı. Sarı-lacivertli taraftarlar antrenmana yoğun ilgi gösterdi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki idmanda futbol direktörü Oğuz Çetin de sahada yer aldı.
Yönetimden oyunculara mesaj
Antrenmanın ardından Başkan Aziz Yıldırım ve başkan vekili Barış Göktürk, tesislerde teknik ekip ve oyuncularla bir toplantı gerçekleştirdi. Yöneticiler, sohbet sırasında takımdan beklentilerini dile getirdi. Görüşmede, yeni sezonda hedefin şampiyonluk olduğu ve taraftarın sahada büyük mücadele görmeyi arzuladığı vurgulandı.
Hedef şampiyonluk
Yıldırım ve yönetim, oyunculara taraftarın desteğinin önemine dikkat çekerek, sahada en iyi performansı göstermeleri gerektiğini ifade etti. Topuk Yaylası kampı, yeni sezon öncesi takımın kondisyon ve taktik çalışmalarına ev sahipliği yapmaya devam ediyor.



