Aziz Yıldırım İsmail Kartal ile görüştü! Taraftarın beklentisi vurgulandı
Aziz Yıldırım İsmail Kartal ile görüştü

Başkan Yıldırım'dan kampa ziyaret

Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları tüm hızıyla sürerken, Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri, takımın Topuk Yaylası kampını ziyaret etti. Ziyarette Yıldırım, teknik direktör İsmail Kartal ve futbolcularla bir araya gelerek taraftarın beklentilerini aktardı.

Taraftar akını ve antrenman

Topuk Yaylası'ndaki kamp kapsamında dün akşam gerçekleştirilen antrenman, taraftara açık olarak yapıldı. Sarı-lacivertli taraftarlar antrenmana yoğun ilgi gösterdi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki idmanda futbol direktörü Oğuz Çetin de sahada yer aldı.

Yönetimden oyunculara mesaj

Antrenmanın ardından Başkan Aziz Yıldırım ve başkan vekili Barış Göktürk, tesislerde teknik ekip ve oyuncularla bir toplantı gerçekleştirdi. Yöneticiler, sohbet sırasında takımdan beklentilerini dile getirdi. Görüşmede, yeni sezonda hedefin şampiyonluk olduğu ve taraftarın sahada büyük mücadele görmeyi arzuladığı vurgulandı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Hedef şampiyonluk

Yıldırım ve yönetim, oyunculara taraftarın desteğinin önemine dikkat çekerek, sahada en iyi performansı göstermeleri gerektiğini ifade etti. Topuk Yaylası kampı, yeni sezon öncesi takımın kondisyon ve taktik çalışmalarına ev sahipliği yapmaya devam ediyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması