Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde start verdi. 1. Lig'in yeni ekiplerinden olan yeşil-beyazlı ekip, teknik direktör Mustafa Er yönetiminde ilk antrenmanını gerçekleştirdi. Antrenmana yeni transferler Juergen Elitim, Toral Bayramov ve Amine Boutrah da katıldı.
Teknik Direktör Mustafa Er'den Açıklamalar
Antrenman öncesinde basın mensuplarına konuşan Mustafa Er, camianın ve taraftarın beklentilerinin farkında olduklarını belirtti. İki aylık ara döneminde ciddi bir transfer mesaisi harcadıklarını ifade eden Er, "Mevcut kemik kadromuzu koruyarak gerekli takviyeleri yapıp lige iyi başlamak istiyoruz. Transferlerde hem kaliteli hem de karakterli oyuncular almaya özen gösterdik" dedi.
Hazırlık Maçı Takvimi
Tecrübeli teknik adam, hazırlık maçlarının önemine değinerek şu bilgileri paylaştı: "İlk kamp döneminde iki hazırlık maçı oynamayı planlıyoruz. İkinci kamp döneminde de bir ya da iki hazırlık maçı daha yapacağız. Belki dönüşte Bursa'da da bir müsabaka oynayabiliriz. Lig başlamadan önceki hafta dahil toplamda en az 4 ya da 5 hazırlık maçı oynamayı hedefliyoruz. Yeni yabancı oyuncularımızın Bolu kampında takıma tam anlamıyla adapte olacağını düşünüyorum."
Altyapı ve Tesis Çalışmaları
Er, tesislerdeki altyapı ve zemin çalışmalarına da değindi. İlk bir haftayı Özlüce'de geçireceklerini belirten yeşil-beyazlı teknik adam, "Kamp dönüşünde arka sahaların yetişmesini bekliyoruz. İlerleyen haftalarda burada 3 tane çok iyi antrenman sahamız olacak. Stadımız da şu anda oldukça iyi durumda. Bursaspor, hak ettiği yerlere dönmek için her anlamda gerekeni yapıyor" ifadelerini kullandı.



