Gençlerbirliği'nde 18 Temmuz'da Olağanüstü Genel Kurul Kararı Alındı
Gençlerbirliği'nde Olağanüstü Genel Kurul Kararı

Gençlerbirliği Kulübü, 18 Temmuz'da olağanüstü genel kurul yapma kararı aldı. Kulüp Genel Sekreteri Hakan Kaynar, ilk toplantıda çoğunluk sağlanamaması halinde genel kurulun 25 Temmuz'da gerçekleştirileceğini duyurdu.

Yönetim Kurulu Toplantısında Alınan Kararlar

Kaynar, yönetim kurulunun bugün yeniden toplandığını ve oy çokluğuyla olağanüstü genel kurul kararı aldığını belirtti. "İlk toplantı, 18 Temmuz'da yapılacak. Çoğunluk sağlanamazsa genel kurul, 25 Temmuz'da gerçekleştirilecek." ifadelerini kullandı.

Dört Yeni Komisyon Kuruldu

Dünkü yönetim kurulu toplantısında transfer, icra, sponsorluk ve mali disiplin komisyonları oluşturuldu. Kaynar, kararların tüzüğe uygun şekilde yeterli üye sayısı ve oy çokluğuyla kabul edildiğini vurguladı. Transfer komitesinde 5 kişi bulunduğunu, 3 kişinin onayıyla sözleşmeler yapılacağını söyledi. 24 kişilik yönetim kurulunun her zaman toplanamaması nedeniyle acil durumlar için bir icra kurulu kurulduğunu, sponsorluk anlaşmaları için de bir sponsor ve reklam komisyonu oluşturulduğunu ekledi. Ayrıca, 17 Ocak'tan itibaren kulüp ekonomisini inceleyip şeffaflık önlemleri önerecek bir mali disiplin komisyonu kuruldu.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Mali Durum Değerlendirmesi

Kaynar, yönetim kurulu toplantısında kulübün mali durumunun da ele alındığını belirtti. Yeni sezon öncesinde kaynak oluşturulmasının önemine dikkat çekerek, "Eskiden İlhan Cavcav döneminde kulübün kasasında 50 milyon lira olurdu. Şimdi bundan çok uzağız. Önümüzde önemli bir dönem var. Olağanüstü genel kurulda bu sorunları çözecek ve yeniden kulübün kasasına 'kara gün akçesi' koyacak bir yönetim oluşur umarım." dedi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması