Oğuz Aydın'dan ABD Maçı Sonrası Özür: Affettirmek İçin Elimizden Geleni Yapacağız
Oğuz Aydın: Affettirmek İçin Elimizden Geleni Yapacağız

Milli futbolcu Oğuz Aydın, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nu sonuncu sırada tamamlayarak organizasyona veda eden A Milli Futbol Takımı adına ABD maçı sonrası bir paylaşım yaptı. Aydın, taraftarlardan özür dileyerek kendilerini affettirmek için ellerinden geleni yapacaklarını belirtti.

Oğuz Aydın'ın Paylaşımı

Oğuz Aydın, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Bugün hissettiğimiz hayal kırıklığı, artık bu formayı her giydiğimizde bizi daha güçlü, daha hazır ve daha kararlı kılacak olan şey. Bütün milletimizden onları gururlandıramadığımız için özür dileriz. Bu hissettiklerimizi unutmadan kendimizi affettirmek için elimizden geleni yapacağız."

2026 Dünya Kupası'nda Türkiye'nin Performansı

A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nda oynadığı maçlar sonucunda grubu son sırada tamamlayarak turnuvaya veda etti. Takım, gruptaki diğer maçlarda da istenilen sonuçları alamamıştı. ABD ile oynanan son karşılaşma da hayal kırıklığı yarattı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Oğuz Aydın'ın özür mesajı, takımın turnuva performansına yönelik eleştirilerin ardından geldi. Milli futbolcu, bu deneyimden ders çıkararak gelecekte daha iyi bir performans sergileme sözü verdi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması