Sivasspor'da Kongrede Yine Aday Çıkmadı: Yönetim Krizi Derinleşiyor
Sivasspor'da Kongrede Yine Aday Çıkmadı

1'inci Lig ekiplerinden Sivasspor'da bugün gerçekleştirilen olağan genel kurulunda ikinci kez başkan adayı çıkmadı. Kulüp, başkanlık için aday bulunamaması nedeniyle yönetim kriziyle karşı karşıya kaldı.

Divan Başkanı Ali Yavuz'dan Açıklama

Genel kurulda konuşan Divan Başkanı Ali Yavuz, başkan adayı bulma çalışmaları hakkında bilgi verdi. Yavuz, "Yoğun bir mesai harcadık. Bunun yanı sıra birçok iş insanı bize katkı sağladı. Yönetimde yer alabilmek adına birçok isimle görüştük. Ama burada en önemli olay başkanın seçilmesidir" dedi.

Yavuz, Sivasspor'un sahipsiz olmadığını vurgulayarak, "Mutlaka bir yönetim oluşacaktır. Valimiz ile yarın görüşeceğiz. Valimiz ile alacağımız karar doğrultusunda hareket edeceğiz. Çok kısa süre içerisinde çözeceğiz" ifadelerini kullandı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Kulüpte İkinci Kez Aday Çıkmadı

Bu, Sivasspor'da ardı ardına ikinci kez başkan adayı çıkmaması anlamına geliyor. Kulüp yönetiminin oluşturulamaması, takımın geleceği ve sportif faaliyetler açısından endişe yaratıyor. Tüzük gereği, aday çıkmaması durumunda kulüp yönetiminin geçici olarak mevcut yönetim veya kayyum tarafından devralınması gündeme gelebilir.

Yetkililerden Çağrı

Ali Yavuz, Sivasspor'un önemli bir marka olduğunu belirterek, tüm Sivassporluları ve iş insanlarını göreve çağırdı. "Sivasspor hepimizin. Bu zor günleri hep birlikte aşacağız" dedi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması