Süper Lig 2026-2027 harcama limitleri açıklandı: En yüksek limit Galatasaray'da
Süper Lig harcama limitleri: Galatasaray zirvede

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi. En yüksek limit yine Galatasaray'a ait oldu: 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL.

İlk üç sıra

Galatasaray'ın ardından Fenerbahçe 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile ikinci, Beşiktaş ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL ile üçüncü sırada yer aldı. Trabzonpor'un limiti 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL olarak açıklandı.

Diğer kulüplerin limitleri

Listede Başakşehir 1 milyar 99 milyon 918 bin 616 TL, Göztepe 678 milyon 239 bin 611 TL, Samsunspor 1 milyar 124 milyon 529 bin 320 TL, Rizespor 1 milyar 817 milyon 301 bin 750 TL, Konyaspor 1 milyar 101 milyon 846 bin 407 TL, Kocaelispor 953 milyon 682 bin 308 TL, Alanyaspor 571 milyon 608 bin 883 TL, Gaziantep FK 817 milyon 925 bin 936 TL, Kasımpaşa 647 milyon 958 bin 968 TL, Gençlerbirliği 805 milyon 716 bin 149 TL, Eyüpspor 801 milyon 174 bin 603 TL, Erzurumspor 893 milyon 261 bin 956 TL, Amedspor 893 milyon 261 bin 956 TL ve Çorum FK 893 milyon 261 bin 956 TL olarak belirlendi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Limit artırımı imkanı

TFF'den yapılan açıklamada, kulüpler için belirlenen takım harcama limitlerinin belirtilen gerekçeler ve usullerle, 15 Aralık tarihine kadar yapılacak başvurular ve her iki transfer ve tescil döneminin son günü en geç saat 18.00'e kadar yapılacak başvurular üzerine Kulüp Lisans Kurulu tarafından artırılabileceği duyuruldu.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması