Milli futbolcu Zeki Çelik, 2026 Dünya Kupası'na veda sonrası sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. A Milli Futbol Takımı, D Grubu'nda grup sonuncusu olarak organizasyona veda etti.
Zeki Çelik'in Paylaşımı
Zeki Çelik paylaşımında şu ifadelere yer verdi: 'Maalesef turnuva istediğimiz gibi geçmedi. Ancak son maçımızda sizlere en azından bir galibiyet armağan edebilmek için elimizden geleni yaptık. Bize her koşulda destek olan herkese teşekkür ediyoruz. Daha iyisi için her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz.'
Turnuva Performansı
A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nda oynadığı maçlarda istediği sonuçları alamadı ve grup sonuncusu olarak elendi. Takım, son maçında galibiyet alarak taraftarlarına bir nebze olsun sevinç yaşatmayı başardı.
Gelecek Hedefler
Zeki Çelik, paylaşımında daha iyisi için çalışmaya devam edeceklerini vurguladı. Milli takım, önümüzdeki turnuvalar için hazırlıklara başlayacak ve eksiklerini gidermeye çalışacak.



