Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde seyir halindeki elektrikli otomobil, motor bölümünden çıkan yangınla kısa sürede alev topuna döndü. Sürücü İsmail Yiğit, ailesini bir buçuk dakika arayla araçtan çıkardığını belirtti. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülürken, araç kullanılamaz hale geldi.
Yangın Anı ve Tahliye
İsmail Yiğit, Marmaraereğlisi'nden İstanbul'a doğru 34 MYK 987 plakalı elektrikli otomobiliyle ailesiyle birlikte seyir halindeyken motor bölümünden dumanlar yükselmeye başladı. Saat 21.45 sıralarında meydana gelen olayda Yiğit, aracı emniyet şeridine çekerek eşi ve 2 çocuğunu tahliye etti. Yiğit, "Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım. Allah'tan arkamızda bizimle birlikte seyreden bir arkadaşımız vardı. Dumanları gördük, hemen emniyet şeridine çektik" dedi.
İtfaiye Müdahalesi ve Hastane
İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Otomobilin tamamını saran alevler, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangın nedeniyle paniğe kapılan Yiğit'in eşi ve 2 çocuğu, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından tedbir amaçlı ambulansla hastaneye götürüldü. Yanan otomobil demir yığınına dönerken, yangının ilk anları cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Sürücünün Açıklamaları
Ölümden son anda kurtulduklarını dile getiren İsmail Yiğit, "Aracım 2025 model, mart çıkışlı ve 29 bin kilometrede. 6 ay önce yetkili servisten garantili arabam. Bütün bakımlarını yaptırdık. Bugün Marmaraereğlisi'nden ailemle birlikte yola çıktım. 100 kilometre hızla seyir halindeyken arabamın altından dumanlar çıkmaya başladı. Bir buçuk dakika içerisinde motordan kaynaklı yandı. 12 dakika içerisinde bütün araba bu hale geldi. Arabanın bagaj kapağı yok. Ön cam yandı, kaputu yandı. Garantili araba nasıl bu hale geldi bilmiyorum" ifadelerini kullandı.
Yiğit, ailesini çıkardıktan bir buçuk dakika sonra araçtan şarj aletini almaya çalıştığını ancak kapıların kitlendiğini belirterek, "Yoksa şu an belki de bizim ölüm haberimizi yapıyor olabilirdiniz" dedi.



