ÖNDER Gençlik, 2025-2026 eğitim dönemini Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen kapanış programıyla tamamladı. Lise ve üniversite öğrencilerine yönelik yürütülen 7 farklı eğitim projesinden mezun olan 900 öğrenci sertifikalarını aldı. Başarılı öğrenciler ise Japonya, Malezya, Katar ve Özbekistan seyahatiyle ödüllendirildi.
Köklere Bağlı Bir Gençlik Vurgusu
ÖNDER Genel Başkanı Abdullah Ceylan, konuşmasında gençlere köklerine bağlı, değerleriyle ayakta duran ve geleceği inşa edecek bireyler olmaları çağrısında bulundu. Ceylan, gençlerin milli ve manevi değerlerine sahip çıkarak topluma katkı sağlamaları gerektiğini vurguladı.
Necmeddin Bilal Erdoğan'dan Cesaret Çağrısı
İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Necmeddin Bilal Erdoğan ise gençlere hitaben yaptığı konuşmada, haklı oldukları konularda cesaret ve dirayetle mücadele etmeleri gerektiğini belirterek, "Bulunduğunuz her alanda sizden mücadele, cesaret ve dirayet istiyorum." dedi. Erdoğan, gençlerin karşılaştıkları zorluklar karşısında yılmadan ilerlemeleri gerektiğini ifade etti.
Programın Detayları ve Katılımcılar
Programa İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Necmeddin Bilal Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Yatırım ve Finans Ofisi Başkanı Ahmet Burak Dağlıoğlu, Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı Genel Müdürü Bilal Topçu, Ziraat Katılım Genel Müdürü Metin Özdemir ve Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Taşkın katıldı. Programda ÖNDER Gençlik Başkanı Muhammed Ali Çiçek eğitim projelerini tanıtırken, mezun öğrenciler de deneyimlerini paylaştı.
900 Öğrenci Sertifika Aldı
Tören sonunda 7 projeyi başarıyla tamamlayan 900 öğrenciye sertifikaları verildi. Başarılı öğrencilere ise Japonya, Malezya, Katar ve Özbekistan seyahatleri için temsili bilet takdim edildi. ÖNDER Gençlik, bu tür ödüllerle gençlerin ufkunu genişletmeyi ve farklı kültürleri tanımalarını teşvik etmeyi amaçlıyor.



