Osmaniye'de bir pastane ve tatlı dükkanından alınan ürünleri tüketen 53 kişi gıda zehirlenmesi şikayetiyle hastaneye başvurdu. Olay, kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından meydana geldi.
Hastaneye başvuranların durumu
Mide bulantısı ve zehirlenme belirtileriyle hastaneye giden 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edildi. Osmaniye Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre, 28 kişinin tedavisi sağlık kuruluşlarında devam etmektedir. Hastaların genel sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.
Denetim ve soruşturma başlatıldı
Olay üzerine İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, işletmenin şubeleri ve imalathanesinde kapsamlı denetim yaptı. Ürünlerden alınan numuneler, laboratuvar incelemesi için gönderildi. Valilik açıklamasında, 'Olaydan etkilenen 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır' ifadelerine yer verildi.
Adli kontrol kararı
Gözaltına alınan 2 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Mahkeme, şüphelileri adli kontrol şartıyla serbest bıraktı. Soruşturma devam ediyor.



