Beşiktaş'taki Banka Baskınında Şok İtiraf: 'Takıntılıydım, Bıçağı Göğsüne Dayadım'
Beşiktaş'ta dün yaşanan silahlı banka baskınında, şüphelinin itirafları dikkat çekti. Olay, Nispetiye Mahallesi Aytar Caddesi'nde saat 10.30 sıralarında meydana geldi. Muhammed S. (36), bıçakla banka şubesine girerek şube müdürü Özlem G.E.'yi rehin aldı ve güvenlik görevlisinden silahını alarak havaya ateş açtı.
Takıntı Nedeniyle İşten Çıkarılmıştı
Edinilen bilgilere göre, Muhammed S. aynı bankada güvenlik görevlisi olarak çalışırken, gişe görevlisi Cansu D.'ye karşı takıntı geliştirdiği için işten çıkarılmıştı. İfadesinde, "2 gün görev yaptığım bankada Cansu'ya ilgi duymaya başladım. Telefon numaramı kağıda yazarak kendisine verdim. Beni arayıp 'Sen sapık mısın' diyerek telefonu kapattı" dediği öğrenildi. Bu olayın ardından şüphelinin bankaya baskın düzenlediği belirtiliyor.
Soygun İhbarı ve Polis Operasyonu
Çevredekilerin soygun ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Beşiktaş İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, saldırganı ikna etmeye çalıştı ancak başarılı olamadı. Saldırgan, bankanın yanındaki bahçeye çıkarak elindeki silahla direnmeye başladı.
Bunun üzerine özel harekat polisleri olay yerine çağrıldı. Yaklaşık 1 saat süren operasyonda, saldırgana eğitimli bir özel harekat köpeğiyle müdahale edildi. Saldırgan, dizinden hafif yaralandı ve polis ekipleri tarafından yakalanarak ambulansa teslim edildi. Kullanılan silah ve bıçak polis tarafından ele geçirildi.
Operasyon Görüntüleri Ortaya Çıktı
Operasyon anına ait yeni görüntülerin de ortaya çıktığı bildirildi. Olayla ilgili soruşturma devam ederken, şüphelinin sağlık durumunun iyi olduğu ve adli işlemlerin başlatıldığı ifade edildi. Bu olay, banka güvenliği ve çalışanların korunması konularını yeniden gündeme getirdi.



