Kütahya'da tavuklu pilav yiyen 98 kişi zehirlendi, soruşturma başlatıldı
Kütahya'da tavuklu pilav zehirlenmesi: 98 kişi hastanede

Kütahya'da toplu zehirlenme: 98 kişi hastaneye kaldırıldı

Kütahya'nın Merkez ilçesindeki Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleninde dağıtılan tavuklu pilav ve ayrandan yiyen 84'ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Kütahya Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre, etkinlik sonrası mide bulantısı ve kusma şikayetleri baş gösterdi.

Etkinlik sonrası şikayetler başladı

Meydan Mahallesi'ndeki okulda düzenlenen şölende öğrenci ve velilere tavuk, pilav ve ayran ikram edildi. Bir süre sonra bazı öğrencilerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Rahatsızlanan öğrenci ve veliler, kendi imkanları ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı. Yetkililer, toplam 98 kişinin hastanede tedavi altına alındığını, bunlardan 84'ünün öğrenci, 14'ünün veli olduğunu bildirdi.

Sağlık durumları iyi, soruşturma sürüyor

Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü, hastaneye başvuranların sağlık durumlarının iyi olduğunu ve tedavilerinin devam ettiğini açıkladı. Olayın ardından Kütahya Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma başlatıldı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, etkinlikte dağıtılan yiyeceklerden numune alarak incelemeye gönderdi. Zehirlenmenin kaynağının belirlenmesi için çalışmalar sürüyor.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Okulda gençlik şöleni düzenlenmişti

Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şölenine çok sayıda öğrenci ve veli katılmıştı. Etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav ve ayranın ardından rahatsızlananlar oldu. Okul yönetimi, olayla ilgili olarak velileri bilgilendirdi ve gerekli tedbirlerin alındığını duyurdu. Kütahya Valisi, konuyla ilgili yakından ilgilendiklerini ve soruşturmanın titizlikle yürütüldüğünü ifade etti.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması