Eskişehir’de farklı tarihlerde üç ayrı evden toplam 1 milyon 20 bin TL değerinde para, altın ve ziynet eşyası çaldıkları iddiasıyla gözaltına alınan iki kadın şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
Olayların Aydınlatılması İçin Çalışma Başlatıldı
İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, Eskişehir'de meydana gelen üç ayrı evden hırsızlık olayını aydınlatmak için kapsamlı bir çalışma başlattı. Yapılan incelemelerde, olaylarda çeşitli altın ve ziynet eşyaları ile 20 bin TL nakit paranın çalındığı, toplam maddi zararın 1 milyon 20 bin TL olduğu belirlendi.
Şüpheliler Yakalandı ve Tutuklandı
Polis ekiplerinin titiz çalışmaları sonucunda E.T. ve D.Ç. isimli kadın şüpheliler yakalandı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen iki şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Soruşturma Devam Ediyor
Olayla bağlantılı diğer şüpheli şahısların yakalanmasına yönelik çalışmaların Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince sürdürüldüğü öğrenildi. Yetkililer, hırsızlık olaylarına karıştığı değerlendirilen kişilerin tespiti için çalışmaların aralıksız devam ettiğini bildirdi.



