İstanbul'da iki ilçede 14 saat su kesintisi: Kağıthane ve Sarıyer
İstanbul'da 14 saat su kesintisi: Kağıthane ve Sarıyer

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattında yapılacak bağlantı çalışmaları nedeniyle yarın Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerinde 14 saat süreyle su kesintisi uygulanacağını duyurdu. Kesinti, yarın saat 14.00'te başlayıp çarşamba günü saat 04.00'e kadar devam edecek.

Kesintiden etkilenecek mahalleler

İSKİ'den yapılan açıklamaya göre, su kesintisi Kağıthane'de Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe Mahalleleri ile Sarıyer'de Ayazağa ve Huzur Mahallelerinde uygulanacak. Toplamda 6 mahalle, 14 saat boyunca susuz kalacak.

Çalışmanın amacı

İSKİ ekipleri, Kağıthane-Çeliktepe isale hattında bağlantı çalışmaları gerçekleştirecek. Bu çalışmaların, bölgedeki su altyapısının iyileştirilmesi ve daha sağlıklı bir su dağıtımı sağlanması amacıyla yapıldığı belirtildi. Yetkililer, vatandaşların mağduriyet yaşamaması için gerekli önlemleri almalarını tavsiye etti.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Vatandaşlara uyarı

İSKİ, kesinti öncesinde vatandaşların su ihtiyaçlarını karşılamak için depo veya bidonlarda su bulundurmalarını önerdi. Ayrıca, kesinti süresince su tankerleriyle ihtiyaç duyulan bölgelere destek sağlanacağı ifade edildi. Kesintinin planlı olması nedeniyle, çalışmaların tamamlanmasının ardından suyun normale döneceği bildirildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması