Türkiye'den masa tenisinde çifte şampiyonluk
Masa tenisinde Türkiye'den çifte şampiyonluk

Türkiye Masa Tenisi Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, uluslararası organizasyon takım müsabakalarıyla sona erdi. Genç Kadın Milli Takımı finalde Romanya'yı 3-2, Yıldız Kadın Milli Takımı ise yine Romanya'yı 3-1 mağlup ederek şampiyon oldu.

Erkek Takımları Gümüş Madalya Kazandı

Genç Erkek Milli Takımı finalde Bulgaristan'a 3-1 yenilerek ikinci olurken, Yıldız Erkek Milli Takımı da finalde Bulgaristan'a aynı skorla mağlup oldu ve organizasyonu ikinci sırada tamamladı. Türkiye Masa Tenisi Federasyonu, sporcuları ve teknik ekibi tebrik etti.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması