Türkiye Masa Tenisi Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, uluslararası organizasyon takım müsabakalarıyla sona erdi. Genç Kadın Milli Takımı finalde Romanya'yı 3-2, Yıldız Kadın Milli Takımı ise yine Romanya'yı 3-1 mağlup ederek şampiyon oldu.
Erkek Takımları Gümüş Madalya Kazandı
Genç Erkek Milli Takımı finalde Bulgaristan'a 3-1 yenilerek ikinci olurken, Yıldız Erkek Milli Takımı da finalde Bulgaristan'a aynı skorla mağlup oldu ve organizasyonu ikinci sırada tamamladı. Türkiye Masa Tenisi Federasyonu, sporcuları ve teknik ekibi tebrik etti.


