Bakan Bayraktar Londra'da Sıfır Atık Vakfı Toplantısına Katıldı
Bayraktar Londra'da Sıfır Atık Vakfı Toplantısında

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İngiltere temasları kapsamında Londra'da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısı'na katıldı. Toplantı, Londra Büyükelçiliği ev sahipliğinde gerçekleştirildi.

Toplantıya Katılım ve Görüşmeler

Bakan Bayraktar, toplantıya Londra Büyükelçisi Osman Koray Ertaş, Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Agırbaş ve Londra'daki sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle birlikte katıldı. Toplantıda, Emine Erdoğan'ın himayelerinde küresel bir marka haline gelen Sıfır Atık vizyonu ve stratejileri paylaşıldı.

Enerji Verimliliği ve İş Birliği

Bakan Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, toplantıda çevre, iklim ve enerji verimliliği konularındaki ortak çalışma alanları ve iş birliklerinin ele alındığını belirtti. Ayrıca, küresel krizler çağında enerji arz güvenliğini sağlamanın ve dışa bağımlılığı sona erdirmenin kritik olduğunu vurguladı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Türkiye'nin Enerji Hedefleri

Bayraktar, Türkiye'nin nükleer enerjiden yenilenebilir kaynaklara, yerli üretim hamlelerinden karbon nötr ekonomi hedefine kadar daha güçlü bir altyapıyla donatıldığını ifade etti. Bu kapsamda, Sıfır Atık vizyonunun enerji verimliliği ile ayrılmaz bir bütün olduğuna dikkat çekti.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması