Milli badmintoncular Sinem Yıldız ve Yasemen Bektaş, İtalya'nın Bolzano kentinde düzenlenen İtalya Açık Badminton Turnuvası'nda çift kadınlar kategorisinde bronz madalya kazandı. Türkiye Badminton Federasyonu'nun açıklamasına göre, milli sporcular yarı finalde Hollandalı Kirsten De Wit ve Debora Jille ikilisine 2-1 (24-22, 17-21, 14-21) yenilerek turnuvayı üçüncü sırada tamamladı.
Turnuva Detayları
İtalya Açık Badminton Turnuvası, 28 Haziran 2026 tarihinde sona erdi. Sinem Yıldız ve Yasemen Bektaş, çift kadınlar kategorisinde mücadele ederek bronz madalya elde etti. Federasyon tarafından yapılan açıklamada, sporcuların performansından memnuniyet duyulduğu belirtildi.
Maçın Analizi
Yarı final karşılaşmasında ilk seti 24-22 kazanan milli ikili, ikinci seti 17-21 ve üçüncü seti 14-21 kaybederek maçı 2-1 kaybetti. Hollandalı rakiplerine karşı üstün bir mücadele sergileyen Sinem Yıldız ve Yasemen Bektaş, turnuvada önemli bir başarıya imza attı.



