Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti.
Kapsamlı tetkikler yapıldı
Sağlık kontrolleri kapsamında futbolculara EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler uygulandı. Ayrıca ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde de detaylı tetkikler gerçekleştirildi.
Kamp öncesi hazırlık
Sağlık kontrollerinin tamamlanmasının ardından sarı-lacivertliler, çarşamba günü Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde toplanarak ilk kampın yapılacağı Topuk Yaylası'na hareket edecek. Takım, yeni sezon hazırlıklarına burada devam edecek.
Kontroller yarın devam edecek
Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri yarın da sürecek. Henüz kontrolden geçmeyen futbolcuların da önümüzdeki günlerde aynı hastanede testlere tabi tutulması bekleniyor.



