Fenerbahçe'de Yönetim Kurulu toplantıları haftalık yapılacak
Fenerbahçe'de Yönetim Kurulu toplantıları haftalık

Fenerbahçe Spor Kulübü ve Fenerbahçe Futbol AŞ, Yönetim Kurulu toplantılarını haftalık bazda yapma kararı aldı. Geçmiş dönemde ayda bir veya daha uzun aralıklarla gerçekleştirilen toplantılar, Başkan Aziz Yıldırım'ın talimatıyla daha sık hale getirildi.

İlk haftalık toplantı yapıldı

15 Haziran'da gerçekleştirilen ilk Yönetim Kurulu toplantısının ardından bir hafta içinde ikinci rutin toplantı yapıldı. Toplantı, Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.

Gündemde transferler ve kamp süreci

Toplantıda futbol takımlarının kamp ve hazırlık süreçleri, olası transferler, iktisadi projeler ve ticari faaliyetler, mali işler, finansal konular ile gelir ve kaynak yaratmaya yönelik çalışmalar detaylı şekilde değerlendirildi. Ayrıca bir hafta önce yapılan görev dağılımının ardından hayata geçirilen çalışmalar ve planlanan projeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Şampiyonluk hedefi doğrultusunda hazırlık

Kulübün 120'nci yılında şampiyonluk hedefi doğrultusunda teknik direktör İsmail Kartal ile futbol direktörü Oğuz Çetin'in yürüttüğü hazırlık süreçleri de toplantının gündem maddeleri arasında yer aldı. Yönetim, futbol takımının 5 Temmuz'da başlayacak Avusturya kampı öncesinde Topuk Yaylası Kamp Tesisleri'nde takımla bir araya gelmesine yönelik planlamayı da görüştü.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması