Fenerbahçe Spor Kulübü, yeni sezon öncesinde Trendyol Süper Lig fikstürü konusunda geçmiş yıllarda yaşanan mağduriyetin bu yıl tekrarlanmaması için Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Görüşmenin detayları
Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ve Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Çağlar, TFF yetkili profesyonelleri ile bir telefon görüşmesi yaptı. Görüşmede, Fenerbahçe'nin fikstür konusundaki hassasiyetleri dile getirildi ve geçmiş yıllarda yaşanan mağduriyetin bu yıl yaşanmaması gerektiği vurgulandı.
Kulüpten açıklama
Kulüpten yapılan açıklamada, Fenerbahçe'nin konuyu dikkatle takip ettiği ve mağduriyetin yaşanmasına izin verilmeyeceğinin TFF yetkililerine aktarıldığı belirtildi. Açıklamada, "Fenerbahçe olarak geçmiş yıllarda fikstür konusunda yaşadığımız mağduriyetin bu yıl tekrarlanmaması için gerekli girişimlerde bulunduk" ifadelerine yer verildi.
Geçmiş yıllardaki mağduriyetler
Fenerbahçe, özellikle yoğun maç takviminin olduğu dönemlerde fikstürün kendileri aleyhine düzenlendiğini iddia ederek, TFF'ye defalarca şikayette bulunmuştu. Kulüp, bu yıl da benzer bir durumun yaşanmaması için erken uyarıda bulundu.
Trendyol Süper Lig'in yeni sezon fikstürü henüz açıklanmazken, Fenerbahçe'nin bu girişimi, diğer kulüpler tarafından da yakından takip ediliyor.



