A Milli Takım, Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak
A Milli Erkek Basketbol Takımı, 2027 FIBA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde Bosna Hersek ve İsviçre ile karşı karşıya gelecek. Oynanacak maçlar öncesi Türkiye Basketbol Federasyonu Sportif Direktörü Alper Yılmaz, açıklamalarda bulundu.
Yılmaz: İkide iki yapmak istiyoruz
Bu etabı 6 galibiyetle tamamlamak istediklerini ancak bunun yalnızca yolun yarısı olduğunu hatırlatan Yılmaz, 'Ondan sonra oynayacağımız ağustos, kasım ve şubattaki pencerelerle Dünya Kupası'na gidip gitmeyeceğimiz belli olacak. Ama adım adım gitmek istiyoruz. Önce Bosna Hersek maçı, sonra da burada oynayacağımız İsviçre maçı bizim için önemli karşılaşmalar. Umuyorum ikide iki yaparız. Umarım iyi bir basketbol sahaya yansıtırız ve elimizden geleni yaparız' dedi.
Teknik ekibe ve oyunculara teşekkür
Yılmaz, 'Gelen teknik ekibe ve bütün arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Gerçekten çok zorlu sezonlardan geliyorlar ama hiç bizi üzmeden buraya gelip milli forma için ter döküyorlar. Onların hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum' ifadelerini kullandı.
17 Yaş Altı Takımı'na başarı dileği
17 Yaş Altı Takımı'ndaki arkadaşlarımıza şimdiden başarılar diliyorum. Bu akşam zaten takım olarak onların yanında destek olmaya çalışacağız. İnşallah sonu madalya olur. Onlar da bizler gibi bu ülkeyi en iyi şekilde temsil etmeye çalışıyorlar' şeklinde konuştu.



