Göztepe'de yabancı sayısı 15'e yükseldi, iki isim gönderilecek
Göztepe'de yabancı sayısı 15 oldu, iki isim gönderilecek

Göztepe, Süper Lig'de yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını hızlandırdı. Nijerya asıllı İrlandalı golcü Sinclair Armstrong ve Brezilyalı forvet Andre Henrique ile sözleşme imzalayan sarı-kırmızılı ekip, yabancı sayısını 15'e yükseltti.

Kulüpler Birliği'nde yabancı kuralı talebi

Göztepe yönetimi, mevcut 10+4 yabancı kuralının yükseltilmesi ya da tamamen serbest olması yönündeki görüşünü Kulüpler Birliği toplantısında dile getirdi. Bu talep, takımın elindeki geniş yabancı kadrosuyla uyumlu bir düzenleme arayışını yansıtıyor.

Kadrodaki yabancı oyuncular

Şu an Göztepe'nin kadrosunda Juan, Jeh, Janderson, Luiz, Sabra, Armstrong, Henrique, Rhaldney, Dennis, Miroshi, Mohammed, Antunes, Cherni, Godoi ve Bokele olmak üzere 15 yabancı futbolcu bulunuyor. Yeni transferlere yer açmak için görüşmeler başlatıldı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Rhaldney ve Jeh kesin gönderilecek

Kulüp yetkilileri, Rhaldney ve Jeh'i kesin olarak göndermeyi planlıyor. Juan ve Dennis için ise yüksek bonservis bedeli karşılığında satış görüşmeleri yapılıyor.

Kiralık gönderilecek oyuncular ve yeni transferler

Sport Republic yönetimi, teknik ekibin raporu doğrultusunda Mohammed, Luiz ve Sabra'yı başka takımlara kiralayabilir. Gambiyalı stoper Sundberg ile temas halinde olan sarı-kırmızılılar, özellikle yabancı kaleci transferinde mesafe kat etti.

Yaz döneminde ayrılanlar

Göztepe'de yaz döneminde kaleci Lis, Brezilyalı stoper Heliton ve Bulgar orta saha Krastev takımdan ayrılmıştı. Bu ayrılıkların ardından kadro yeniden şekilleniyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması