Göztepe, Süper Lig'de yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını hızlandırdı. Nijerya asıllı İrlandalı golcü Sinclair Armstrong ve Brezilyalı forvet Andre Henrique ile sözleşme imzalayan sarı-kırmızılı ekip, yabancı sayısını 15'e yükseltti.
Kulüpler Birliği'nde yabancı kuralı talebi
Göztepe yönetimi, mevcut 10+4 yabancı kuralının yükseltilmesi ya da tamamen serbest olması yönündeki görüşünü Kulüpler Birliği toplantısında dile getirdi. Bu talep, takımın elindeki geniş yabancı kadrosuyla uyumlu bir düzenleme arayışını yansıtıyor.
Kadrodaki yabancı oyuncular
Şu an Göztepe'nin kadrosunda Juan, Jeh, Janderson, Luiz, Sabra, Armstrong, Henrique, Rhaldney, Dennis, Miroshi, Mohammed, Antunes, Cherni, Godoi ve Bokele olmak üzere 15 yabancı futbolcu bulunuyor. Yeni transferlere yer açmak için görüşmeler başlatıldı.
Rhaldney ve Jeh kesin gönderilecek
Kulüp yetkilileri, Rhaldney ve Jeh'i kesin olarak göndermeyi planlıyor. Juan ve Dennis için ise yüksek bonservis bedeli karşılığında satış görüşmeleri yapılıyor.
Kiralık gönderilecek oyuncular ve yeni transferler
Sport Republic yönetimi, teknik ekibin raporu doğrultusunda Mohammed, Luiz ve Sabra'yı başka takımlara kiralayabilir. Gambiyalı stoper Sundberg ile temas halinde olan sarı-kırmızılılar, özellikle yabancı kaleci transferinde mesafe kat etti.
Yaz döneminde ayrılanlar
Göztepe'de yaz döneminde kaleci Lis, Brezilyalı stoper Heliton ve Bulgar orta saha Krastev takımdan ayrılmıştı. Bu ayrılıkların ardından kadro yeniden şekilleniyor.



