Fenerbahçe'nin sol beki Levent Mercan, Topuk Yaylası Tesisleri'nde FB TV'ye yaptığı açıklamada, yeni teknik direktörleri İsmail Kartal ile bir serüvene başladıklarını belirtti. 25 yaşındaki oyuncu, hocasını çok motive gördüğünü aktararak, "Hemen ilk günden kendi felsefesini takıma anlatarak başladı. Oyuncularla da iletişimi çok iyi. Çok iyi bir sezon geçirebiliriz" dedi.
Takım içi iletişim ve motivasyon
Levent Mercan, takım içerisinde güzel bir iletişim olduğunu vurgulayarak, "Herkes motive. Enerjimiz yüksek. Birbirimizle burada en iyi şekilde vakit geçirmeye bakıyoruz" ifadelerini kullandı. Ayrıca, "Hem burada hem de Avusturya'da çok iyi hazırlıklarımız olacak. Maçlarımızla beraber en iyi şekilde sezona başlayıp hedeflerimize ulaşmaya çalışacağız" diye konuştu.
Antrenmanlar ve genç oyuncular
"Bizim adımıza antrenmanlar çok güzel geçiyor" diyen Levent Mercan, "Şu an çok iyiyiz. Bütün takım çok motive ve en iyi şekilde hazırlanıp gelmiş. Her genç oyuncu için sezon başı kampları çok önemli. Ben ve bizim takımdaki ağabeyler her zaman onları yönlendirmeye çalışıyoruz" şeklinde konuştu.
Taraftarlara çağrı
Levent Mercan, taraftarlara da seslenerek, "Taraftarlarımız her zaman olduğu gibi bizi desteklemeye devam etsin. Hem Kadıköy hem de deplasmanlarda bundan önceki sezonlarda olduğu gibi bizimle beraber olsunlar. Biz elimizden geldiği kadar taraftarlarımızı mutlu etmeye çalışacağız" dedi.



