Türkiye, FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası'nda Slovenya'yı 87-66 Yendi
Türkiye Slovenya'yı 87-66 Mağlup Etti

Türkiye, FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ikinci maçında Slovenya'yı 87-66 mağlup ederek gruptaki ikinci galibiyetini elde etti. Karşılaşma, İstanbul'daki Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi'nde oynandı.

Maçın Gidişatı

Milli takım, ilk periyodu 21-18 önde tamamladı. Devre arasına 40-36 üstün giren Türkiye, üçüncü çeyreği de 63-50 önde geçti ve son periyotta farkı koruyarak karşılaşmayı 87-66 kazandı. Slovenya, turnuvada ikinci yenilgisini alırken, Türkiye namağlup yoluna devam etti.

Bakan Bak ve A Milli Takım'dan Destek

Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, maçı Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ve yönetim kurulu üyeleriyle birlikte izledi. A Milli Basketbol Takımı oyuncuları ve teknik ekibi de genç millilere destek vermek için salonda yer aldı. Başantrenör Ergin Ataman, efsane isim Aydın Örs ve yardımcılarıyla maçı takip etti. Taraftarlar, milli oyunculara yoğun ilgi göstererek fotoğraf ve imza talebinde bulundu.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Gruptaki Durum ve Sonraki Maç

Türkiye, C Grubu'nda ikinci galibiyetini alırken Slovenya ikinci yenilgisini yaşadı. Milliler, gruptaki üçüncü maçını 30 Haziran Salı günü Porto Riko ile oynayacak.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması