A Milli Takım, Miami'de ilk antrenmanını yaptı
A Milli Takım, Miami'de ilk antrenmanını yaptı

A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası öncesi hazırlıklarını sürdürmek üzere Amerika Birleşik Devletleri'nin Miami şehrine ulaştı ve buradaki ilk antrenmanını gerçekleştirdi. Florida Blue Training Center'da teknik direktör Vincenzo Montella yönetiminde yapılan antrenmanın ilk 15 dakikası basına açık olarak gerçekleştirildi.

Antrenmanın Detayları

Antrenman, düz koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Ardından pas ve şut çalışmalarına geçildi. Basına kapalı bölümde ise taktiksel çalışmalar yapıldı. Milliler, yarın yapacakları bir diğer antrenmanla Dünya Kupası hazırlıklarına devam edecek.

Özel Durumlar

Takımda Kenan Yıldız, otelinde bulunan fitness salonunda bireysel çalışma yaptı. Antrenmanın ilk bölümünde takımla birlikte çalışan Kerem Aktürkoğlu, daha sonra bireysel çalışmalarına devam etti. Ferdi Kadıoğlu ise takımdan ayrı olarak çalıştı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Önemli İsimler Antrenmanda

Antrenmanı Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Hidayet Türkoğlu, TFF 1. Başkan Vekili Mecnun Otyakmaz ve TFF Genel Sekreteri Abdullah Ayaz takip etti.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması