Hatay Valiliği ve Orman Bölge Müdürlüğü, Alahan Mahallesi'nde geçen yıl çıkan yangında zarar gören 1,5 hektar alanda fidan dikim etkinliği düzenledi.
Vali Masatlı: 'Geleceğe Umut, Geleceğe Nefes'
Vali Mustafa Masatlı, etkinlikte yaptığı konuşmada, kentin geçen yılki yangınlarda büyük sınav verdiğini söyledi. Antakya, Dörtyol ve Hassa ilçelerinde geçen yıl 3 bin 200 hektar ormanlık alanın yangınlardan etkilendiğini belirten Masatlı, "Geleceğe umut, geleceğe nefes" sloganıyla bu alanların ağaçlandırma çalışmalarına başladıklarını ifade etti.
Orman Bölge Müdürü Günay: Çalışmalar Sürüyor
Orman Bölge Müdürü İlkay Günay da yanan bölgelerin yeniden yeşermesi için çalışmaların sürdüğünü dile getirdi. Konuşmaların ardından yangından zarar gören alana öğrencilerin de katılımıyla 1000 fidan dikildi.



