Hatay'da Yangınzede Alana 1000 Fidan Dikildi
Hatay'da Yangınzede Alana 1000 Fidan Dikildi

Hatay Valiliği ve Orman Bölge Müdürlüğü, Alahan Mahallesi'nde geçen yıl çıkan yangında zarar gören 1,5 hektar alanda fidan dikim etkinliği düzenledi.

Vali Masatlı: 'Geleceğe Umut, Geleceğe Nefes'

Vali Mustafa Masatlı, etkinlikte yaptığı konuşmada, kentin geçen yılki yangınlarda büyük sınav verdiğini söyledi. Antakya, Dörtyol ve Hassa ilçelerinde geçen yıl 3 bin 200 hektar ormanlık alanın yangınlardan etkilendiğini belirten Masatlı, "Geleceğe umut, geleceğe nefes" sloganıyla bu alanların ağaçlandırma çalışmalarına başladıklarını ifade etti.

Orman Bölge Müdürü Günay: Çalışmalar Sürüyor

Orman Bölge Müdürü İlkay Günay da yanan bölgelerin yeniden yeşermesi için çalışmaların sürdüğünü dile getirdi. Konuşmaların ardından yangından zarar gören alana öğrencilerin de katılımıyla 1000 fidan dikildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması